Bruce Goff (1904 - 1982)
Bruce Goff byl americkým architektem a pocházel z Kansasu. Mezi jeho organické stavby lze zařadit tři stavby z jeho repertoáru. Ledbetter house, Bavinger house a Pavilion for Japanese Art.
Ledbetter house (1947 – 1948)
Ledbetter house ve městě Norman (Oklahoma) je první z organických staveb. Před budovou se rozkládá trávník a samotný dům je skryt mezi stromy, čímž je spojen s přírodou, stavba je koncipována jako bungalov, takže není mohutná a lépe tak zapadá do okolní flory a svým skrytím nijak nenarušuje ráz okolní krajiny. Ještě více ji s přírodou propojují použité materiály. Zdi jsou z pískovce, okna mají kovové rámy, dveře jsou dřevěné a střecha z asfaltu. Všechny tyto materiály jsou přírodní.
Dnes patří univerzitě v Oklahomě ve Spojených státech amerických. Od roku 2001 je na seznamu National Register of Historic Places, což je seznam budov, památek a míst v USA, jež jsou podle americké vlády důležité a musejí být chráněny.
Bavinger house (1950 – 1955)
Bavinger house, taktéž ve městě Norman, budí rozporuplné pocity. Je vtipný svou spirálovitou konstrukcí, ale zároveň působí na první pohled celkem odtažitě, když však pronikneme do nitra stavby, zjistíme, že skrývá mnohá překvapení. Její hlavní část je částečně pod zemí, spirálovitá konstrukce kolem centrální věže tvoří střechu, pod kterou se skrývá obytný prostor. Celá stavba je postavena z kamene, dřeva a oceli. V nejnižší části se skrývá krystalová zahrada. Je zde vana vytesaná ze dřeva, zavěšené posezení. Dům skrývá jednu zvláštnost vedle druhé, doslova jimi překypuje. Vše má svůj jasný účel, což je pro organickou architekturu typické.
Pavilion for Japanese Art (1978 – 1988)
Třetí stavbou Goffovou, kterou lze zařadit do organické architektury je Pavilion for Japanese Art. Je součástí Los Angeles Country Museum of Art. Architekt použil prvky z tradiční japonské architektury. Na střeše je použit motiv Toriiny brány. Zdi jsou tvořeny průsvitnými laminátovými deskami, ve stylu posuvných japonských stěn. Umožňují přirozené rozptýlené osvětlení interiéru a vystavených artefaktů. Přirozené osvětlení snižuje nároky na spotřebu energie, čímž se šetří životní prostředí. I to je pro organickou architekturu důležité.